5 клас
Завдання на 1 тиждень карантину (16-20 березня)
Створити таблицю у Microsoft Word за зразком, зберегти файл, назвавши його своїм прізвищем та ім'ям, та відправити на електронну пошту вчителя school1-teacher@meta.uaВідео, що допоможе навчитися створювати таблиці ТУТ
Хто працює з IT-книгою, працюйте далі, заробляйте додаткові бали!!!
Завдання на 2 тиждень карантину (23-27 березня)
Опрацювати матеріал з теми "Однорівневі списки" з підручника або за посиланням:
Практичне завдання
Увага!
Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся
правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Вправа.
Створення нумерованого та маркованого списків.
Завдання.
У документі Використана література створіть для списку друкованих
видань маркований список.
2. Для
списку друкованих видань цього документа внесіть такі зміни.
·
Видаліть елементи списку, які
дублюються.
·
Упорядкуйте список джерел в
алфавітному порядку.
3. Для
списку цього документа додайте маркер символ папки, для цього в бібліотеці
маркерів оберіть вказівку Визначити новий
маркер у Microsoft Word, натисніть кнопку Символ, оберіть шрифт Wingdings,
символ папки та натисніть кнопку ОК.
Установіть такі значення для форматування елементів списку: відступ
розташування маркера – 0,5 см; відступ розташування тексту – 1,1 см.
4. Після
цього створи нумерований список з рецептом твоєї улюбленої страви у тому ж
документі.
5. Збережіть
отриманий документ у файлі з іменем Власне прізвище, ім’я.
Відео, що допоможе вам навчитися створювати марковані та нумеровані списки https://youtu.be/tHs3SNXqeCk
Не забувайте про ІТ-книгу!!!
Завдання на 3 тиждень карантину (06-10 квітня)
2. Опрацювати параграф 18 "Алгоритми та їх виконавці" у підручнику.
3. Дати відповіді у зошиті на такі запитання:
- Що називають алгоритмом? Коли ти в повсякденному житті виконуєш алгоритм? Наведи приклади.
- У якій формі можна подавати алгоритм? Наведи приклади.
- Хто або що може бути виконавцем алгоритму?
- Що означає виконати послідовність дій формально?
Завдання на 4 тиждень карантину (13-17 квітня)
1. Опрацювати параграфи 19, 20 у підручнику.
2. Виконати вправу: https://learningapps.org/4635282.
3. Скачати та встановити на ПК програму SCRATCH. Як це зробити дивіться на відео:
3. Скачати та встановити на ПК програму SCRATCH. Як це зробити дивіться на відео:
Завдання на 5 тиждень карантину (21-24 квітня)
1. Хто ще не встановив SCRATCH, скачуй ТУТ.
2. Всі працюємо з ІТ-книгою, на період карантину всім безкоштовно надається доступ.
Переходимо по даному посиланню і відкриваємо урок. В кінці уроку є домашнє завдання про зоряне небо, яке потрібно виконати у середовищі Scratch, зберегти свій проєкт і відправити вчителю на пошту.
Переходимо по даному посиланню і відкриваємо урок. В кінці уроку є домашнє завдання про зоряне небо, яке потрібно виконати у середовищі Scratch, зберегти свій проєкт і відправити вчителю на пошту.
Завдання на 6 тиждень карантину (27-30 квітня)
Алгоритми з розгалуженням.
1. Опрацювати параграф 28-29 підручника.
2. Виконати вправу 2 на стор. 241 у середовищі Scratch, зберегти свій проєкт і відправити вчителю на пошту.
Завдання на 7 тиждень карантину (4-8 травня)
Алгоритми з повторенням.
1. Опрацювати параграф 23-24 підручника.
2. Працюємо з ІТ-книгою. Перейти по даному посиланню http://itknyga.online/mod/scorm/view.php?id=29, фото результату (кількість балів) скинути на електронну пошту.
Завдання на 8 тиждень карантину (12-15 травня)
Тема: Практична робота. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч.
1. Опрацювати параграф 25.
2. Виконати вправу 4 на стор. 222. Створений проєкт скинути на пошту school1-teacher@meta.ua.
Завдання на 9 тиждень карантину (18-22 травня)
Дати відповіді на запитання ТЕСТУ. Ваші відповіді будуть зараховані автоматично. Правильно вказуйте своє прізвище та ім'я. Тест проходити лише 1 раз. Буде зараховуватись лише перша спроба.
у мене намає айті книги що мені робити
ВідповістиВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
Видалитиа я вже зрозумів
ВідповістиВидалити